Servis, služby

oo

Dotykové informačné alebo samoobslužné kiosky otvárajú netušené možnosti a sú budúcnosťou v digitalizovanom predajnom priestore Vašej prevádzky.

Ecostep 1 maly

Spoločnosť EcoStep vznikla v roku 2010 a mala jasnú víziu. Pomáhať firmám s ekologickou a úspornou prevádzkou.

rational 5dovodov uvod

Zajeté pracovní procesy, zařízení, na které je personál zvyklý, a další zvyklosti a standardizované postupy v kuchyni – toto všechno dělá práci v kuchyni jednodušší.

machove obrazy 1 uvod

Krásne zelené machové obrazy patria medzi najnovšie a najvyhľadávanejšie dekorácie na stenu. Oživia interiér a do vášho domova nenápadne vnesú kúsok prírody.

slamky psenicne 4 uvod

Košičan Tomáš si povedal, že sa nebude len tak nečinne pozerať na to, ako Zem zaplavujú jednorazové plasty. K ich produkovaniu výrazne prispieva aj HoReCa sektor.

foto1

Niekedy stačí detail, ktorý odlíši v tvrdom konkurenčnom prostredí firiem. Vyšité logo na oblečení, či kreatívny reklamný predmet s potlačou sú nenápadné marketingové vychytávky, ktoré robia rozdiel medzi konkurenčnými spoločnosťami na trhu.

merxu pribeh 1 uvod

Martin a Gabriela, pár, ktorý niekoľko rokov prevádzkoval obľúbenú reštauráciu v Českom Krumlove, ju musel v roku 2020, ako tisíce iných majiteľov z dôvodu pandémie zatvoriť.

All

Sú originálne, vtipné a len ťažko nájdete chlapa, ktorý by nechcel mať doma takéto výčapné zariadenie. Pípy sú pripravené kedykoľvek elegantne naservírovať dávku alkoholu, alebo prekvapiť návštevu netradičným rozlievaním.

merxu uvodny maly

Gastronómia a hotelierstvo patria medzi pandémiou najviac zasiahnuté odvetvia podnikania. Na gastro scénu negatívne pôsobili nielen viaceré nevyhnutné obmedzenia zo strany štátu, ale z hľadiska dlhodobého aj výpadky a úbytok personálu.

rational foto uvod

Blíží se konec roku 2021 a každá společnost začíná bilancovat. Povedlo se nám vše, co jsme si předsevzali? Zvládli jsme koronavirovou krizi, jak nejlépe jsme dokázali?

IMG 9470

V dnešnej dobe má výraz firemná identita veľmi dôležitý význam. Kaviarne a reštaurácie sa predbiehajú v tom, kto bude mať nielen chutnejšie a originálnejšie jedlo, koláče či nápoje, ale aj logo, obalové produkty a doplnky.