Pohodlne prespať, nabrať sily pri raňajkách a utekať za povinnosťami. Väčšine hotelových hostí už koncept hotela ako strechy nad hlavou nepostačuje. Na svojich cestách sú hladní po zážitkoch.
Počuli ste už o mäsiarstve, kde nenájdete ani kúsok mäsa? Takúto prevádzku otvorili pred pár dňami v Londýne.
Díky originálnímu stylu oblékání a více než milionu followerů na Instagramu by se klidně mohla živit jako módní influencerka. Osobité outfity jsou však pouze příjemným „vedlejším produktem“ této výjimečné tvůrčí osobnosti milující design, historii a nové výzvy
V minulosti sa hovorilo, že dieťa do jedného roka by malo byť prevažne v domácom prostredí, pretože potrebuje mať svoj režim a pokoj. Dnes už mnohí rodičia s deťmi bežne cestujú po celom svete, niektorí sa dokonca nevyhýbajú ani netradičným lokalitám a adrenalínovým aktivitám.
Obdobie zatvorených reštaurácií, barov a kaviarní bolo náročne nielen pre zákazníkov a klientov, ktorí zo dňa na deň nemohli ísť do svojho obľúbeného podniku na šálku dobrej kávy, pohár vína či gurmánsku večeru.
Obchodní cestujúci nie sú štandardnými dovolenkovými hosťami hotela. Podľa prieskumu, ktorý uskutočnila spoločnosť Skift Global Business Traveler, sa odhaduje, že sektor business cestujúcich dosiahne v roku 2021 celosvetovo obrat 1,6 bilióna dolárov.