Sales & Marketing

Zvykli sme si, že od dobrej reštaurácie alebo hotelového zariadenia môžeme očakávať aj tomu zodpovedajúcu webstránku. Ponúka nám množstvo informácií – od fotografií jedál alebo izieb až po nahliadnutie na kompletné menu či ponuku služieb.

Všetko sa to začalo sociálnou sieťou Facebook, ktorej sláva však mierne klesla zmenou firemnej stratégie. Nová vlna prišla so Snapchatom, no ani ten sa dlho neohrial. Na scénu sa dostal dlho pôsobiaci Instagram, ktorý sa momentálne stal veľkým hitom.

Nový ročník súťaže Hotelier roka bol práve zahájený a vyhrať ho môže skutočne každý. Verejnosť môže v najbližších týždňoch nominovať ktoréhokoľvek hoteliera či hotelierku. 

Reťazec luxusných fitnes centier, Equinox, otvorí svoj prvý hotel v budúcom roku. Navštíviť ho môžete v New Yorku ako súčasť developerského projektu Hudson Yards.

Ľudská psychika je závislá od vonkajších vnemov. A je to práve čuch, ktorý pôsobí na psychiku najintenzívnejšie. Stačí závan povedomej arómy a v hosťoch vyvoláte veľmi silné asociácie.

Sociálne média dnes už nie sú žiadnou novinkou, ani módnym výstrelkom. Sú tu vyše 10 rokov, zásadne zmenili komunikáciu v našom bežnom živote a výrazne ovplyvnili aj online marketing našich hotelov a reštaurácií.

Na poli kongresového a incentivního ruchu se vytvořila nová aliance Evropských národních convention bureaus. Czech Convention Bureau představuje jeden ze zakládajících subjektů iniciativu aliance Evropského národního convention bureau.

Sociální sítě a hotelový průmysl jsou si navzájem dobrými partnery. Krásně se doplňují. Hosté využívají virtuálního světa ke sdílení a hotel tohoto sdílení může velmi jednoduše a nenáročně použít ve svůj prospěch.

V rámci tzv. re-brandingu hotelu můžeme vsadit na nostalgii a oživit některou ze „zapomenutých" značek. U výběru vhodného jména pro svůj hotel musíme splňovat kritérium nezaměnitelnosti a nesmíme porušit práva, která se týkají ochranných známek.

Sociálne siete nie sú len prechodná móda. Je to revolúcia! Facebook pokrýva najširšiu platformu pre komunikáciu B2C segmentu, zatiaľ čo LinkedIn je lídrom pre B2B segment podnikania.

E-mail marketing je praktický a cenovo výhodný komunikačný nástroj, v hotelovom marketingu ideálny na podporu predaja špeciálnych ponúk a last minute pobytov.

Svet online marketingu sa však neustále mení. Kto chce jeho nástroje maximálne využiť vo svoj prospech, musí zostať flexibilný, sledovať trendy a mať odvahu skúšať nové veci.