Ostrovov, atolov a súostroví, o ktorých vieme a možno občas snívame o exotickej dovolenke na nich je naozaj veľa. Potom však existujú oblasti, na ktoré je ťažké sa dostať či už z dôvodu naozajstnej nedostupnosti, prírodnej výnimočnosti alebo absencie dopravných spojení.
Na lietanie, cestovanie, návštevy múzeí, galérií, reštaurácií i hotelov sme si zvykli a považujeme to za bežnú a príjemnú súčasť života. Posledných zopár týždňov sme však uzavretí vo svojej krajine a vo svojich domovoch.
Práve v súčasnom období, kedy je sektor gastronomických zariadení, reštaurácií, kaviarní i pohostinstiev vo veľmi ťažkej situácii, mnohí prevádzkovatelia zvažujú, či má zmysel prezentovať sa formou reklamy napríklad na internete, v online médiách či na sociálnych sieťach.
Hotelový priemysel bol a je počas pandémie tvrdo zasiahnutý. Hotely po celom svete robia opatrenia, aby sa prichádzajúci hostia cítili v ich zariadeniach bezpečne.
Boli ste na večeri v luxusnej reštaurácii a tanier s mäsom alebo dezert ste mali dekorovaný živými kvetmi? Ruku na srdce, väčšina z nás kvet len odložila a neskonzumovala.
Hotelierstvo, gastro segment a všetky služby súvisiace s cestovným ruchom boli pandémiou najviac zasiahnuté odvetvia. Oproti predpandemickému roku 2019 enormne klesli tržby v nasledujúcom i tomto roku.