Rozmýšľate nad umiestnením PR článku na našom webe? Uvažujete správne, takáto forma online marketingu je naozaj výhodným ekonomickým stimulom. Prečítajte si 5 dôvodov v prospech tohto argumentu.

5 dovod 2 preco online reklamu

1. Viete osloviť veľké množstvo ľudí

Internet je kvantitatívnou sieťou s nespočetným množstvom užívateľov. Celú túto množinu ľudí môžete vhodne umiestneným PR článkom osloviť. Samozrejme, v realite sú tieto čísla oveľa nižšie, avšak stále ide o kvantum jedincov. Stačí vhodnou propagáciou prilákať ľudí na adresu článku a s minimom námahy dokážete adresne zasiahnuť významnú časť publika.

2. Dokážete návštevníkov presmerovať na svoj web

Ak v publikovanom texte vhodne umiestnite odkazy na váš web, dokážete navýšiť počet jeho návštevníkov. V rámci online marketingu ide o veľmi dôležitý ukazovateľ, keďže premávka na stránke je priamo úmerná potenciálnym zákazníkom.

3. Pomocou linkbuildingu sa vyšvihnete na lepšie priečky v Googli

Umiestňovanie odkazov do PR článkov nemá za cieľ iba zvýšiť počet návštevníkov vášho webu, ale ide aj o tzv. backlinking. Čo to znamená? Stručne povedané, čím viac iných stránok odkazuje na váš web, tým hodnotnejším sa stávate pre Google, ktorý vás vo výsledkoch vyhľadávania bude umiestňovať na vyšších miestach. Snáď nie je potrebné zdôrazňovať, že práve prvé miesta majú najvyššiu návštevnosť.

5 dovod 1 preco online reklamu

4. PR článok na webe je lacnejší než reklama v tradičných médiách

Reklama v printoch, rádiu či televízii je drahá záležitosť. Na druhej strane, umiestnenie PR článku na weboch je v porovnaní s tradičnými platformami lacné. Aj napriek nízkym nákladom dokážete osloviť veľké množstvo ľudí za pomerne krátky čas.

5. Budujete si prestíž v online prostredí

Umiestnením PR článku na našom webe budujete povedomie o svojej značke v mysliach ľudí. Navyše, ak ide o renomovanú publikáciu, čo my sme, tak to je naozaj kvalitné PR. Umiestnenie článku na prestížnych webových adresách s veľkým množstvom návštevníkov pomáha budovať vašu povesť a prítomnosť v online svete.

 

Prečítajte si tiež: V období krízy je správna chvíľa na online reklamu

online marketing 2