Bez webovej stránky už dnes nepredá a nedokáže dostatočne prezentovať svoje služby žiadne ubytovacie a reštauračné zariadenie. Len vlastniť stránku však nestačí. Ak chcete, aby si návštevníci internetu všimli práve tú vašu, je potrebné urobiť oveľa viac. Ktoré konkrétne kroky to sú, sa dozviete v nasledujúcom článku.

 

web 0 popredne miesto linkbuilding

 

Ako zvýšiť návštevnosť webu

Internetové prehliadače navštívia denne miliardy ľudí. Hľadajú nové informácie, produkty, služby aj zábavu. Ak sa však váš web nezobrazuje na prvej strane výsledkov vyhľadávania, pravdepodobnosť jeho návštevy rapídne klesá. Jedným z nástrojov, ktoré privedú na vašu stránku viac návštevníkov, je linkbuilding.

Čo vám prinesie linkbuilding

Linkbuilding je dôležitým nástrojom pre zlepšenie pozície internetovej stránky vo vyhľadávaniach. Jeho cieľom je vytvárať odkazy, ktoré vedú na stránku z iných webov. Na internete funguje podobne ako odporúčania od priateľov a zvýši tak vašu popularitu. Vďaka linkbuildingu navštívia váš web práve tí používatelia internetu, ktorí do vyhľadávania zadali výrazy súvisiace s vašimi službami. To zvyšuje pravdepodobnosť, že sa stanú aj vašimi zákazníkmi. Zvýši sa tiež dĺžka času, ktorý na stránke strávia.

 

web 1 popredne miesto linkbuilding

 

Ako na linkbuilding

Linkbuilding nie je jednorazová záležitosť. Je potrebné sa mu pravidelne venovať. Aby priniesol očakávané výsledky, je dôležitý výber vhodných stránok na umiestnenie odkazov. Mali by sa nachádzať na stránkach s relevantným obsahom. Vhodné je ich umiestnenie v online magazínoch, novinách a na blogoch, ktoré sa venujú súvisiacim témam.

Medzi linkbuldinkové techniky patrí registrácia do katalógov, vzájomná výmena odkazov, odkazy z PR článkov a blogov a odkazy zo sociálnych sietí. Pri výbere stránky je potrebné prihliadať aj na jej hodnotenie a pozície vo vyhľadávaniach. Nevhodne vybraný web pre umiestnenie odkazov môže priniesť opačný efekt, ako ste očakávali. Nemenej dôležitá je aj obsahová stránka textu, v ktorej sa odkaz vedúci na váš web nachádza. Väčšinu PR článkov čitateľ len preletí alebo ani nedočíta do konca. Pre umiestnenie odkazov je preto potrebné vytvárať kvalitné texty, ktoré ho zaujmú a obohatia.

Text: Ján Franek

 

Kontakt:

Ján Franek
Founder, projekt manager
E-mailTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Tel.: +421/904 851 751