Vynikajú komplexnosťou, k svojim zákazníkom majú individuálny prístup, sú inovatívni a ekologickí, no najmä féroví.

 

27751677 1948746142109808 7400757284757662866 n

 

15-tisíc maličkostí, bez ktorých sa neobíde žiadna reštaurácia alebo hotelová kancelária. Kuchynský riad v bio kvalite, jednorazové poháre, dekorácie na oslavy, hotelová kozmetika i prípravky na upratovanie. Jednoducho od špáradiel až po menuboxy.

Spoločnosť World & Gastro Office je na trhu pomerne krátko, no svojim prístupom a komplexnosťou v ponuke tovaru sa rýchlo vypracovala na lídra v segmente. „Vznikli sme v roku 2011 len ako predajca pokladničných pások, ako garážová spoločnosť. Náš prvý sklad bola kamarátova pivničná kobka. Dnes mame jedny z najväčších skladovacích priestorov v rámci Slovenska. V Bratislave 1500 m2, v Banskej Bystrici a Humennom po 400 m2,“ opisuje úspešný príbeh dodávateľa potrieb pre gastrozariadenia a kancelárie generálny riaditeľ spoločnosti Michal Hamaš.

Pôvodne IT-čkár sa do gastrobiznisu dostal cez registračné pokladnice a pokladničné pásky. „Začínali sme ako spoločnosť, ktorá mala dva produkty - dva rozmery pokladničných termopások. Dnes máme v portfóliu viac ako 15 000 položiek, z toho 4500 aktívne skladom. Začali sme s páskami, ale vzhľadom na potreby našich zákazníkov sme postupne začali rozširovať náš sortiment aj na gastro potreby, čistiace prostriedky, kancelárske doplnky. V poslednom čase sa naša spoločnosť začala aktívne venovať predaju eko produktov,“ poukazuje Michal Hamaš na zelenú orientáciu v ponuke e-shopu wgo.sk.

Odhaduje, že v súčasnosti existuje ekologická alternatíva k 95 až 97 % produktov. Šetrné k životnému prostrediu tak môžu byť čistiace prostriedky, obalový materiál, no najmä jednorazové riady, ktoré sú stále obľúbenejšie v rýchlom občerstvení. Všetky obaly majú certifikáty o zdravotnej nezávadnosti a niektoré produkty aj certifikáty bio kvality.

 

30710164 1988824071435348 8808239799606444032 n

 

World & Gastro Office sa snaží podnikateľom v gastrobiznise uľahčiť život inováciami. „Aktuálne ako prví vyvíjame software pre zákazníkov. Tí si budú vedieť objednať tovar priamo z aplikácie telefónu, aby mali prehľad o svojej prevádzke a jej spotrebe (čo objednávajú) a taktiež aj pre obchodných zástupcov, aby vedeli ponúknuť klientovi lepšiu službu. Na začiatku nám veľkí dodávatelia nedôverovali, ale postupom času zistili, že práca s nami je pre nich lepšia, nakoľko im vieme odbúrať staré a stereotype spoločnosti, ktoré neinovovali na trhu,“ poukazuje Michal Hamaš na inovatívny potenciál spoločnosti, ktorú riadi.

Tvrdí, že ich hlavnou konkurenčnou výhodou je komplexnosť. „Snažíme sa ponúkať klientovi rôzne rady produktov. Väčšina firiem predáva jednu maximálne dva rady produktov. U nás nájdete na každú "pozíciu" aj 3 - 4 produkty, aby si klient mohol vybrať, s ktorým sa mu dobre pracuje. Pod našou strechou nájdete tovar priamo od výrobcov, čím sa snažíme eliminovať všetky prepravne, ale aj cenove navýšenia. Nájdete u nás profesionálnu chémiu od rôznych výrobcov (Cleamen, Ecolab, Diversey), papierové produkty (Tork, Katrin), ale aj ekologické odnosky, či burger boxy, ktoré sa nám v poslednom čase rozmohli.“

Generálny riaditeľ spoločnosti World & Gastro Office Michal Hamaš dodáva, že ku každému klientovi pristupujú jednotlivo, nedelia ich na väčších alebo menších a všetkým poskytujú rovnaké služby ako je napríklad dovoz zdarma.

 

18425553 1351553908213875 3577570636831680848 n


Text: BK
Foto: World & Gastro Office
Viac na: www.wgo.sk