Systém Blacksheep je multiplatformový pokladničný systém, ktorý spĺňa požiadavky aj toho najnáročnejšieho zákazníka. O pokladničnom systéme, jeho aplikácii i výhodách sme sa porozprávali s majiteľom firmy Jakubom Morávkom.

 

blacksheep 5

 

Ako by ste nám predstavili pokladničný systém Blacksheep?

Pokladničný systém Blacksheep je komplexné riešenie pre prevádzku od predajného miesta cez skladové hospodárstvo, reporty, dochádzkový systém až po vzdialené pripojenia. Vývoj Blacksheep začal v roku 2011. Na trh sme ho priniesli v roku 2012, nasledovali dva roky vylepšovania a v roku 2014 sme začali rozširovať portfólio našich klientov a stabilizovali sa ako konkurencieschopný hráč na slovenskom trhu. Black sheep ako čierna ovca znamená byť iný, a teda to je charakteristické pre našu firmu. Nie sme veľká korporácia a teda aj procesy v našej firme sú iné. Ak si klient žiada personalizované riešenie, vieme promptne zareagovať a riešenie dodať podľa požiadavky klienta.

 

black sheep 6

 

Pre koho je tento pokladničný systém vhodný?

Vyvíjaný bol primárne pre gastro prevádzky, ale momentálne náš systém využívajú rôzni zákazníci nielen kaviarne, reštaurácie, jedálne ale aj ostatní prevádzkovatelia služieb, napríklad barberi. Je vhodný pre malé prevádzky, ktoré nevyužívajú skladové hospodárstvo, a aj pre veľké prevádzky, ktoré využívajú všetky ponúkané modely (predaj, sklad, dochádzku, reporty, mobilného čašníka, vzdialené pripojenia atď.).

Aké má výhody oproti ostatným pokladničným systémom?

Jednoduchosť, intuitívnosť – všetky operácie v systéme sú pre používateľa jednoduché až intuitívne, obsluhu zvládne každý. Flexibilita – z pohľadu prispôsobenia riešenia každému klientovi personalizovane ale aj flexibilita pri riešení problémov. Inovácie - sme jediné riešenie, ktoré je plne funkčné v operačnom syséme IOS. Ale na základe požiadavky klienta vieme personalizovať software podľa želania a rozšíriť ho o požadovaný modul. Ponúkame tiež consulting, a preto pokiaľ si nie je zákazník istý či má správne nastavené procesy na svojej prevádzke, vieme mu urobiť analýzu a navrhnúť riešenia resp. zlepšenia pre zvýšenie efektivity a výnosov.

 

black sheep 7

 

Váš pokladničný systém využíva mnoho prevádzok na Slovensku. Spomeniete niektoré z nich?

Ako prvú musím spomenúť známu reštauráciu Salaš Krajinka pri Ružomberku. Tento klient bol prvou prevádzkou, ktorá dala šancu mladému tímu ľudí, nebáli sa inovácii, skôr ich podporili a poskytli svoju prevádzku na testovanie a doladenie systému v ich náročných podmienkach - vysokej obrátke zákazníkov, veľkej prevádzke a množstve personálu. Z ďalších môžem uviesť Triples v Komárne, Sconto reštauráciu v Bratislave, Košické kultúrne centrá, Kolibu Tri Studničky v Demänovskej doline, Čáry - Máry v Martine a firmu Bramm v Bratislave a Košiciach.

Ako dlho trvá proces zavedenia elektronickej pokladne od objednávky cez inštaláciu až po zaškolenie personálu?

V prípade, ak klientovi dodávame aj hardware, je celkový čas dodania približne týždeň. Ak objednávka obsahuje len software, je čas od objednania po zaškolenie personálu približne štyri dni.

black sheep 8

Zhovárala sa: Petra Adamcová
Viac informácií: www.black-sheep.sk