Ostrovov, atolov a súostroví, o ktorých vieme a možno občas snívame o exotickej dovolenke na nich je naozaj veľa. Potom však existujú oblasti, na ktoré je ťažké sa dostať či už z dôvodu naozajstnej nedostupnosti, prírodnej výnimočnosti alebo absencie dopravných spojení.
Liečebné kúpeľníctvo je tradičný európsky fenomén. Ľudia stáročia prichádzali na miesta s výskytom „zvláštnych vôd“ riešiť svoje zdravotné problémy. Dobré chýry o uzdraveniach sa šírili a tak mnohí majitelia takýchto území začali vytvárať podmienky, aby územie mohlo poskytnúť základné služby aj návštevníkom, ktorí tu neboli doma.
Práve v súčasnom období, kedy je sektor gastronomických zariadení, reštaurácií, kaviarní i pohostinstiev vo veľmi ťažkej situácii, mnohí prevádzkovatelia zvažujú, či má zmysel prezentovať sa formou reklamy napríklad na internete, v online médiách či na sociálnych sieťach.
Hotelový priemysel bol a je počas pandémie tvrdo zasiahnutý. Hotely po celom svete robia opatrenia, aby sa prichádzajúci hostia cítili v ich zariadeniach bezpečne.
Americká a asijská série ocenění AHEAD Awards 2020 už zná své vítěze. V některých případech jde o univerzální hotelové koncepty posunuté na vyšší úroveň, jindy jsou to programy, které v mnohém připomínají evropskou hotelovou scénu.
Gastronómia sa stáva dôležitou súčasťou luxusného segmentu vrátane módy. Čoraz viac svetových fashion značiek si uvedomuje, že sa zážitky a emócie stávajú omnoho luxusnejšou komoditou ako akékoľvek iné produkty.