Na lietanie, cestovanie, návštevy múzeí, galérií, reštaurácií i hotelov sme si zvykli a považujeme to za bežnú a príjemnú súčasť života. Posledných zopár týždňov sme však uzavretí vo svojej krajine a vo svojich domovoch.
Či ste sa ocitli v uliciach Paríža po prvý alebo niekoľký krát, určité veci sa nemenia. Štýlovo oblečené Parížanky, podnikatelia, obchodníci, študenti i turisti kráčajúci mestom si pochutnávajú na chrumkavej, čerstvo upečenej bagete.
Mosty, technické diela, pamiatky ale aj praktické prepojenia dvoch brehov, ale aj dvoch miest, kultúr či svetadielov. Mosty sú nevyhnutné, skracujú nám cestu, pomáhajú v prekonaní prekážok. Môžu byť však aj umeleckým dielom, na ktoré sa chodia pozerať milióny návštevníkov.
Tieto reštaurácie sa stali vyhľadávanými pre svoje vynikajúce a neopakovateľné gastronomické kreácie, ale aj pre svoj dizajn, polohu, atmosféru a zážitok.
Hotely, ktoré okrem výborných služieb ponúkajú aj zaujímavý zážitok zo samotného pobytu na netradičnom mieste, v netradičnom architektonickom poňatí stavby.
Hotelieri, zdá sa, vyplnili ďalšiu medzeru na trhu cestovného ruchu. Ich „noví“ klienti sa vo svojej podstate od ostatných nelíšia. Azda až na jeden detail. Ide o LGBTIQ+ menšinu, ktorá prestáva byť ignorovaná.