Hotelové a reštauračné vybavenie

Pokračování rozhovoru s brand manažerem Pavlem Kohoutem, proč si pořídit chladící a mrazící stroje Liebherr do svého hotelového nebo restauračního provozu.

Pobyt v hoteli alebo konzumácia jedla v reštaurácií. Kvalitné ubytovanie, dobré jedlo, ústretový personál a detaily, ktoré vytvárajú zo štandardného priestoru miesto priateľské na pohľad, dekorované so vkusom a jeho celkový dojem hovorí, áno, ste u nás správne.

Každý hoteliér nebo restauratér si přeje spokojenost svých hostů. Proto by měl vědět, že jejich gastronomický zážitek začíná již u surovin uložených v ledničce nebo mrazničce. 

Atypické sedačky, nábytok prispôsobený vkusu zákazníka, ale aj akustický nábytok pre hotely, reštaurácie, kancelárie, verejné priestory a tiež pre domácnosti.

Úspech je dláždený na detailoch. V hoteliérstve platí viac ako v iných odvetviach, že maličkosti vytvárajú celkový dojem. Exkluzívne podušky, vankúše, i ďalšie na mieru vyrábané textílie dodajú hotelu originalitu.

Od dizajnových, luxusných, cez minimalistické, štýlové, rustikálne, art-deco, až po inteligentné s technológiou uzamykania. Kľučky na dverách sú taká samozrejmá vec.

Kreativita, precíznosť technikov a stolárskych majstrov, flexibilita a moderný strojový park. Na týchto základoch stavia svoju firemnú filozofiu výrobca atypických interiérov firma Horák Interiéry.

Prvotriedne a len preverené prírodné materiály, poctivá ručná práca a dlhoročný servis. Dizajnérom luxusných postelí Bedeur je sám zákazník.

Či už ide klient do hotela na niekoľko dňovú dovolenku, pár dňovú pracovnú cestu alebo len na nevyhnutné prespanie, vždy ocení, ak mu hotel okrem strechy nad hlavou a čistého prostredia poskytne aj zopár maličkostí navyše. A netýka sa to len luxusných a 4 alebo 5 hviezdičkových hotelov.

Nie je nič dôležitejšie pre reprezentáciu reštaurácie alebo hotela, ako vkusne oblečený zamestnanec. Čašníci, kuchári, hotelové chyžné i pracovníci vo wellness centrách sa vo svojom pracovnom odeve musia nielen dobre cítiť, ale aj reprezentovať.

Všetci dúfajú, že svet sa vráti do starých koľají. Jedno sa však určite zmení. Okrem dobrých služieb, kvalitného jedla a zážitkov budú musieť ubytovacie a stravovacie zariadenia priniesť hosťom aj pocit bezpečia. Riziko prenosu vírusu a ochorenia COVID-19 je stále vysoké.

Nielen si dobre pochutnať na jedle z reštaurácie, fast foodu, alebo z donášky, ale nezanechať po sebe množstvo plastového odpadu. Presne takto zodpovedne premýšľa stále viac ľudí.