Hotelové a reštauračné vybavenie

Spoločnosť Mr. Horeca sa zameriava na výrobu produktov a doplnkov pre segment hotelov, reštaurácií a kaviarní. Jednotlivé produkty sú dizajnovo prepracované, ekonomické a prezentujú myšlienku trvalo udržateľného rozvoja. 

V spoločnosti AMIDO-EXQUISIT vedia presne akú kvalitu má mať hotelová posteľná bielizeň. Majú za sebou štvrťstoročie skúsenosti, rakúsky know-how a zákazníkov prevažne na náročných západných trhoch.

Ornamenty, ktoré sa inšpirujú krajom pod Tatrami, tradičné motívy ako z babičkinej truhlice a kvetované vzory hýriace farbami. Slováci sa zamilovali do obliečok, ktoré odkazujú na našu minulosť.

Aj dôkladné upratovanie môže byť zábava, ak sa práce robia s čistiacou technikou. Na trhu je veľké množstvo strojov na upratovanie a čistiacich zariadení. Ich kúpa nie je lacná záležitosť. Riešením je prenájom techniky. 

Vynikajú komplexnosťou, k svojim zákazníkom majú individuálny prístup, sú inovatívni a ekologickí, no najmä féroví.

Prácu uľahčia a výsledok je profesionálny. Upratovacia technika je vhodná na malé i veľké upratovanie. Hotelovému personálu dáva pre detailné čistenie priestorov netušené možnosti.

Dobre zvolená vôňa dokáže robiť divy. Vytvára príjemné emócie, povzbudzuje zmysly, odburáva stres a naladí na správnu atmosféru. Je prirodzené, že v prevoňanom obchode či hoteli sa zákazník cíti príjemne.


Evokujú čistotu, eleganciu a dobre udržiavanému hotelu dodávajú punc kvality a luxusu. Textílie sú v hotelovej izbe to prvé, čo udrie hosťovi do očí.

Prvý dojem možno urobiť len raz. Hoteloví hostia sú nároční a mimoriadne citliví aj na drobné chybičky, ktoré vedia pri hodnotení hotelu spočítať.

Rondony rôznych farieb, vzorov, strihov a materiálov, ale aj pohodlné nohavice, praktické zástery, čiapka a bezpečná obuv. Kvalitné a pohodlné oblečenie kuchára nielen chráni, ale dodáva mu sebavedomie a eleganciu.

Čisté priestory hotelov, penziónov, reštaurácií i ostatných gastro prevádzok sú nevyhnutným a jedným z najdôležitejších aspektov, ktorý ovplyvňuje celkový dojem prevádzky a faktor, ktorý klienti významne posudzujú. 

Hotelová bielizeň, uteráky a osušky, župany, ale aj periny, vankúše, prikrývky, záclony a závesy. Aj cez kvalitne vypratú a vyžehlenú bielizeň posudzuje náročný hotelový hosť kvalitu ubytovacieho zariadenia.