Stále častejšie sa v médiách stretávame so slovom recesia alebo spomaľovanie ekonomiky. V niektorých prípadoch začína padať aj slovné spojenie „ďalšia kríza“. V prvom rade spomaľovanie ekonomiky je úplne prirodzený jav, preto nie je potrebné hneď vytvárať paniku.

 

tandem 1

 

 

No určite je na mieste vhodne sa na to pripraviť. V maloobchode sa dá poklesu predaja šikovne pomôcť prostredníctvom nového vybavenia predajne a moderného dizajnu. Tím odborníkov s dlhoročnými skúsenosťami zo spoločnosti Tandem plus crc, s.r.o sa s nami podelil o zaujímavé zistenia z poslednej krízy a tiež s informáciami, ako nový dizajn pomáha predávať.

 

tandem 3

 

Vhodné rozmiestnenie vybavenia obchodu

Pri otvorení novej predajne alebo rekonštrukcii zákazníkov v prvom rade motivuje zvedavosť, a ak je celkový vzhľad priestoru podporený originálnym dizajnom, ktorý zaujme na prvý pohľad, šanca na vstup do predajne sa tak znásobuje. Celý projekt začína vhodným rozložením obchodných regálov a následne tovaru v priestore prevádzky.

 

tandem 4

 

Štatistiky hovoria, že zhruba 90% zákazníkov hneď po vstupe zahne vpravo. Pri návrhu a konzultácii je potrebné tieto údaje vziať do úvahy a prispôsobiť tak rozloženie celej prevádzky. Ďalší aspekt je šírka uličky, výška maloobchodného regálu a správny spôsob vystavenia prezentovaného produktu.

 

tandem 5

 

Interiéry na mieru

Čo tým všetkým dokážeme získať? Na základe údajov a skúseností spoločnosti Tandem plus crc, s.r.o. sa krivka predaja zvýši v priemere o 30 až 35%. Potom už len zostáva si so svojim maloobchodným personálom a marketingovými aktivitami tento nárast udržať čo najdlhšie, a ak všetko pôjde tak ako má, podarí sa vám získať nových verných zákazníkov.

 

tandem 6

 

Ak neviete, ako si v širokej ponuke regálových systémoch vybrať a vytvoriť ten správny dizajn, ktorý osloví a zaujme, pomôžu vám s tým odborníci s 25 ročnými skúsenosťami zo spoločnosti Tandem plus crc.

Viac informácií: www.tandem.sk