Práve v súčasnom období, kedy je sektor gastronomických zariadení, reštaurácií, kaviarní i pohostinstiev vo veľmi ťažkej situácii, mnohí prevádzkovatelia zvažujú, či má zmysel prezentovať sa formou reklamy napríklad na internete, v online médiách či na sociálnych sieťach.
Mnoho krajín, miest, dediniek i turisticky navštevovaných oblastí poznáme už z prvého pohľadu na fotografii. Sú však vo svete aj atraktívne a nádherné miesta, na ktoré keď sa pozriete z výšky získavajú úplne iný rozmer.
Či ste sa ocitli v uliciach Paríža po prvý alebo niekoľký krát, určité veci sa nemenia. Štýlovo oblečené Parížanky, podnikatelia, obchodníci, študenti i turisti kráčajúci mestom si pochutnávajú na chrumkavej, čerstvo upečenej bagete.
Túžite zažiť niečo výnimočné? Netradičný gastronomický zážitok ponúka reštaurácia Nox - Dine in Dark v Singapure.
Vrátiť život do reštaurácií, aby sme o svoje obľúbené podniky neprišli. To je posolstvo iniciatívy „Poďme sa najesť“, ktorá prichádza na pomoc znovuotvoreným prevádzkam.
Díky originálnímu stylu oblékání a více než milionu followerů na Instagramu by se klidně mohla živit jako módní influencerka. Osobité outfity jsou však pouze příjemným „vedlejším produktem“ této výjimečné tvůrčí osobnosti milující design, historii a nové výzvy