Best Western Rewards, zákaznícky vernostný program hotelovej siete Best Western Hotels & Resorts, oslavuje tento rok svoje 30. výročie. Program, založený v roku 1988 pod názvom Gold Crown Club, má dnes celosvetovo už 37 miliónov členov.

 

best western

 

Vernostný program je dôležitým marketingovým nástrojom, nakoľko, podľa výskumu U.S. News & World až pre 74 percent cestovateľov je existencia vernostného programu dôležitým rozhodovacím faktorom pre pobyt. Veľká časť respondentov výskumu zaradila Best Western Rewards k preferovaným zákazníckym programom, najmä z dôvodu jeho vysokej úrovne, ktorú Best Western Hotels & Resorts ponúka nielen svojim hosťom, ale aj členským hotelom.

Princípom vernostného progamu je zber bodov za jednotlivé prenocovania v hoteloch Best Western Hotels & Resorts, ktoré je potom možné využiť na bezplatné prenocovanie v približne štyroch tisíckach členských hotelov na celom svete. Best Western Rewards je jediným programom, ktorého body nikdy neexpirujú. Hostia taktiež profitujú z extra ponúk, určených len pre členov vernostného programu. Sú to napríklad ďalšie zľavy z cien, alebo zvýhodnené ceny u partnerov, ako sú letecké spoločnosti alebo požičovne áut.

 

Zdroj: Best Western Hotels & Resorts

Foto: BW Hotel Vista, Ostrava