Obchodní cestujúci nie sú štandardnými dovolenkovými hosťami hotela. Podľa prieskumu, ktorý uskutočnila spoločnosť Skift Global Business Traveler, sa odhaduje, že sektor business cestujúcich dosiahne v roku 2021 celosvetovo obrat 1,6 bilióna dolárov.
Mnoho krajín, miest, dediniek i turisticky navštevovaných oblastí poznáme už z prvého pohľadu na fotografii. Sú však vo svete aj atraktívne a nádherné miesta, na ktoré keď sa pozriete z výšky získavajú úplne iný rozmer.
Jedna z najznámejších reštaurácií v Paríži i vo svete. Kvôli svojej polohe, histórii, príbehu, ale aj vynikajúcej kuchyni a atmosfére, ktorá sa vraj nedá popísať, ale treba ju zažiť.
Boli ste na večeri v luxusnej reštaurácii a tanier s mäsom alebo dezert ste mali dekorovaný živými kvetmi? Ruku na srdce, väčšina z nás kvet len odložila a neskonzumovala.
Gastronómia sa stáva dôležitou súčasťou luxusného segmentu vrátane módy. Čoraz viac svetových fashion značiek si uvedomuje, že sa zážitky a emócie stávajú omnoho luxusnejšou komoditou ako akékoľvek iné produkty.
Už tretí rok jazdí z Tokia na najsevernejší ostrov Japonska Hokkaido vlak Shiki - Shima. Jazda "Ostrovom štyroch ročných období" - čo je doslovný preklad jeho japonského názvu je zážitkom na celý život.