22. 08. 2014

Slogan spoločnosti vyjadruje jej filozofiu výroby vína a úroveň poskytovaných komplexných gastronomických služieb. O jeho pravdivosti svedčia i úspechy vína ELESKO na slovenských a medzinárodných výstavách a súťažiach. Značka ELESKO zvíťazila v projekte Superbrand a oficiálne sa tak zaradila medzi najlepšie značky na slovenskom trhu za rok 2014.


ELESKO sa pýši nielen vlastnými vinohradmi v Malokarpatskej a Tokajskej oblasti, ale aj najmodernejším wineparkom v celej Strednej Európe. Jeho súčasťou je aj galéria moderného umenia. Spoločnosť ELESKO a. s. vstúpila na slovenský trh s vínami len v roku 2009. Za posledné tri roky však zaznamenala 6-násobný nárast v predaji vína ELESKO vrátane domáceho trhu. Aktuálna ročná kapacita vinárstva je 600 000 fliaš výlučne z hrozna z vlastných vinohradov. Výrobný potenciál spoločnosti je až 1 200 000 fliaš.

 

elesko


Výhodou sú komplexné služby
Organizovanie degustácií, predaj a servis vína zabezpečuje pre vinárstvo distribučná spoločnosť ELESKO Trading a. s.. V prípade, že klienti požiadajú o pomoc pri tvorbe vínnych kariet vo svojich prevádzkach, poradí im distribučná spoločnosť HoReCa. Tá môže s klientom spolupracovať aj pri vytváraní špeciálnych vydaní s etiketami s logom jeho prevádzky.

 

elesko 2


ELESKO poznajú aj na ďalekom východe
Prívlastkové vína značky ELESKO a ELESKO TOKAY úspešne expandujú do Hong Kongu, Malajzie, Taiwanu, Číny, Ruska, Francúzska, Holandska, Fínska a Poľska. Záujem o vína ELESKO je výsledkom spolupráce so známym technológom Nigelom Davisom z Nového Zélandu a s Dr. Loosenom „nemeckým kráľom vín". Vína ELESKO sa objavujú aj na spoločenských udalostiach, ktoré sa konajú na veľvyslanectvách SR v krajinách ich pôsobnosti.


Kompletné informácie o našich produktoch, prevádzkach a aktivitách nájdete na webovej stránke www.elesko.sk.

 

zdroj: ELESKO