Cestovný ruch

Jeseň mnohí považujú za jedno z najkrajších ročných období. Stromy hrajúce všetkými farbami a čerstvý vzduch slovenskej prírody pôsobia ako balzam na dušu.

Pred cestou kontrolujeme svoje auto, nielen po technickej, ale aj hygienickej stránke.

Liptáčka Jana Cicmanová (na fotografii uprostred) šla za svojím snom, ktorý ju doviedol do Francúzska. Tu sa spoznala so svojím manželom a zakrátko sa začal písať ich spoločný príbeh ručnej výroby glóbusov.

V roku 2019 vzrástol globálny príjem zo svadobného priemyslu na 267 miliárd eur. Areály hotelov sa menia na miesta, ktoré sú pre romantické obrady ako vystrihnuté z rozprávky priam ako stvorené.

Pri výlete do zahraničia by ste cestovné poistenie rozhodne nemali opomenúť. Uzatvárať poistenie po tom, čo sa prihodí nepríjemná udalosť, je zbytočné.

Má to svoje opodstatnenie. Obzvlášť ak sa radíte do tej zvláštnej komunity foodies ľudí, ktorí sú ochotní za dobrým jedlom precestovať pol krajiny týždenne. A ak to robíte, tak zrejme poznáte ten pocit, keď po treťom chode prepočítavate predpokladaný čas odchodu.

Asi sa nenájde nikto, kto by aspoň z fotografií nepoznal čaro Vysokých Tatier. Hory, ktoré mnohí nazývajú aj ako Slovenské Alpy, ročne navštívi veľké množstvo nielen domácich, ale aj zahraničných turistov.

Na Slovensku a v Českej republike sa nachádza viac ako 1000 kempov. Úroveň poskytovaných služieb v nich sa každoročne zvyšuje.

Po veľmi dlhom období uzatvorenia hotelov z dôvodu pandémie sa situácia pomaly stabilizuje a v týchto dňoch slovenské hotely vítajú a tešia sa na svojich prvých návštevníkov.

Dnes už hostia prichádzajúci do hotelov vyžadujú okrem kvalitného ubytovania, stravovania a wellness zážitkov aj bonusové doplnkové služby. Mnohé hotely poskytujú tieto služby pre svojich klientov zdarma. Aj práve vďaka nim, sa mnohí hostia do hotelov radi opätovne vracajú.

Piešťany, svetoznáme kúpeľné mesto s nádhernými parkami, Trnava - historický malý Rím s kostolmi a vežami alebo mesto Trenčín s majestátnym hradným panstvom z dôb Matúša Čáka. 

Plány na tohtoročnú letnú dovolenku sa zmenili každému z nás. Podľa výskumov, ktoré realizovali agentúry 2Muse a Go4Insight plánuje letnú dovolenku pri mori len 6 - 8 % Slovákov.