Sauna je miestom, kde si budujeme imunitu, liečime ochorenia, ale je aj miestom stretnutí, komunikácie a vzájomnej socializácie. Pre mnoho kultúr je sauna dôležitá a nevyhnutná pre osobnú pohodu.
Starší ľudia sú v dnešnej dobe viac a viac aktívnejší, radi cestujú, vracajú sa na miesta ich spomienok a užívajú si dovolenku. Vzhľadom na starnutie populácie sa seniori stávajú početnou dovolenkovou cieľovou skupinou.
Práve v súčasnom období, kedy je sektor gastronomických zariadení, reštaurácií, kaviarní i pohostinstiev vo veľmi ťažkej situácii, mnohí prevádzkovatelia zvažujú, či má zmysel prezentovať sa formou reklamy napríklad na internete, v online médiách či na sociálnych sieťach.
V televízii a i v ostatných médiách sa stále rieši ohrozenie ľudí vírusom spôsobujúcim ochorenie COVID 19. Mnohí z nás zo strachu alebo z nechuti počúvať tieto negatívne správy už radšej spravodajstvo ani nesledujú.
Tieto reštaurácie sa stali vyhľadávanými pre svoje vynikajúce a neopakovateľné gastronomické kreácie, ale aj pre svoj dizajn, polohu, atmosféru a zážitok.
Gastronómia sa stáva dôležitou súčasťou luxusného segmentu vrátane módy. Čoraz viac svetových fashion značiek si uvedomuje, že sa zážitky a emócie stávajú omnoho luxusnejšou komoditou ako akékoľvek iné produkty.