24. 07. 2014

Napriek tomu, že hosť na raňajkách trávi najmenej času zo svojho pobytu v hoteli, práve kvalita raňajok výrazne ovplyvňuje spokojnosť a celkový dojem, ktorý si odnáša. Čo sa týka sortimentu, spravidla záleží na kategorizácii daného hotela, no aj tak, práve raňajky sú čoraz častejšie tým, čím sa dnes snažia hotelieri odlíšiť a prípadne aj kompenzovať drobné nedostatky v ostatných hotelových službách.

 

Nestlé Professional ako partner profesionálov sa v HoReCa segmente cielene zameriava na oblasť hotelových raňajok a konferenčnej kávy. Tu ponúka kompletné nápojové riešenie založené na 100 percentnom extrakte z kávových zŕn, podávanom prostredníctvom kvalitných automatov NESCAFÉ Alegria. Portfólio kávovarov NESCAFÉ Alegria uľahčuje prípravu raňajkovej kávy od malých hotelov s počtom do 30 porcií, až po tie najväčšie, ktoré vyžadujú prípravu 900 porcií kávy za hodinu. Novinkou je tiež prémiové riešenie NESCAFÉ Milano, umožňujúce prípravu kávových špecialít, ako napríklad cappuccino, či vrstvené Latté Macchiato v priebehu niekoľkých sekúnd, a to iba jednoduchým stlačením jedného tlačidla. Nestlé Professional ponúka tiež aj jednoporciové balenia kávy, vrátane kávy bez kofeínu a prémiové čaje NESTEA. Okrem horúcich nápojov má v portfóliu aj koncentrované ovocné šťavy Nestlé Quickdrink v niekoľkých príchutiach.

 

nestle PR 1

 

Informácie z praxe

Na tému „Trendy pri príprave hotelových raňajok a skúsenosti s nápojovým riešením NESCAFÉ" sme oslovili jedného z našich významných zákazníkov, pána Ibrahim Al-Aliho, majiteľa spoločnosti SYRMEX INTERNATIONAL, s. r. o., ktorá prevádzkuje Hotel SUN na Seneckých jazerách v Senci a Reštauráciu Oáza v Bratislave.

 

Aké položky by nemali chýbať z ponuky hotelových raňajok?
Nakoľko podľa kvality raňajok hodnotia hostia aj celkové služby hotela, snažíme sa ponúknuť široký výber jedál a bezchybný servis. Veľký dôraz kladieme aj na príjemnú hudbu, dbáme na jej hlasitosť, aby nerušila hostí. Našim hosťom ponúkame studený aj teplý bufet. V ponuke nemôžu chýbať vajíčka, údeniny, mliečne výrobky, cereálie a pečivo.Pravidlom je aj čerstvosť pečiva. Svojim hosťom ponúkame rôzne druhy pečiva, od celozrnného až po sladké pečivo. K pečivu sa veľmi dobre hodí aj káva, preto si zakladáme na výbere kvalitnej kávy od Nescafé.

 

nestle PR 2

 

Aké trendy sa podľa vás prejavujú v príprave hotelových raňajok a oblasti podávania kávy?
V príprave hotelových raňajok sa pri príprave jedál veľký dôraz kladie na správne zvolené nápoje. Pri ovocných džúsoch a vode je dôležitý aj výber čajov a kávy. Aj to sa to prejavilo aj u našich hostí, väčšina z nich preferuje zdravý životný štýl. V minulosti hostia uprednostňovali čierne a ovocné čaje, dnes je vak naopak väčší dopyt po zelenom čaji. Napriek tomu, že v dnešnej dobe sú veľkým hitom typy kávy ako latte macchiato a cappuccino, naše skúsenosti dokazujú, že hostia najviac preferujú klasickú čiernu kávu, ktorá ich skvele nabudí do nového dňa.

 

Aká je vaša skúsenosť s nápojovým riešením Nescafé?
Nápojové riešenie Nescafé je na veľmi vysokej úrovni – ponuka kvalitnej kávy s rýchlym a spoľahlivým servisom. Kávu Nescafé využívame v našej hotelovej reštaurácii, v našich ďalších prevádzkach a aj v bare pri kongresových sálach. Okrem rodinných wellness pobytov sa zameriavame aj na usporadúvanie kongresov a rôznych firemných školení. Medzi našimi zákazníkmi sú aj veľké a známe spoločnosti, ktorým sa snažíme vo všetkom vyhovieť. Aj toto bolo jedným z hlavných dôvodov, prečo sme sa rozhodli pre spoluprácu s Nescafé. Nescafé ponúka široký výber kvalitnej kávy, ktorá uspokojuje očakávania všetkých našich klientov. S Nescafé spolupracujeme už 15 rokov. Naša dlhoročná spolupráca je úspešná, a aj vďaka Nescafé vieme našim hosťom ponúknuť výborné služby v každej oblasti nášho pôsobenia.

 

nestle PR 3

 

Máte nejaké nápady a tipy na ozvláštnenie hotelových raňajok?
Svojim zákazníkom sa snažíme spríjemniť každé ráno. Preto by sme im chceli každé ráno ponúknuť niečo výnimočné. Každý deň by sme vymysleli nejakú novinku, ktorú v predchádzajúci deň nemali možnosť si ochutnať. Jeden deň by sme im pripravili mini palacinky, na druhý deň wafle s čerstvým ovocím, či veľký výber ovocia. Zaujímavosťou by mohol byť aj majster, ktorý by vykrajoval rôzne motívy z ovocia. A čo tak lichotiť našim zákazníkom so sladkosťou vytvorenou pre každého zákazníka osobne? Napríklad detičkám palacinkami, na ktorých by boli čokoládou nakreslené rôzne zvieratká, alebo by sme na ne napísali ich meno, a rôzne ďalšie pozornosti.

 

www.nestle.sk

 

text: Martina Gregorová
foto: Nestlé a 25hours Hotels