Práve v súčasnom období, kedy je sektor gastronomických zariadení, reštaurácií, kaviarní i pohostinstiev vo veľmi ťažkej situácii, mnohí prevádzkovatelia zvažujú, či má zmysel prezentovať sa formou reklamy napríklad na internete, v online médiách či na sociálnych sieťach.
Lyofilizované ovocie niektorí milujú, iní sú zdržanlivejší. Ide totiž o úplne inú chuť, na akú sme si zvykli pri klasickom sušenom ovocí. Odlišuje sa absenciou vody v ovocí a zelenine, chrumkavosťou a zachovaním všetkých chuťových a zdraviu prospešných látok.
Příroda má na duši uklidňující vliv. Prosté radosti, jako dýchat čerstvý vzduch, cítit na kůži slunce či dívat se na krásnou krajinu, jsou přirozeným regeneračním prostředkem. V přírodě nejsou žádné cíle a žádné chtění. Život rostlin se odvíjí jednoduše, bez nějakého zvláštního záměru. Účelem přírody je prosté „být“.
Obchodní cestujúci nie sú štandardnými dovolenkovými hosťami hotela. Podľa prieskumu, ktorý uskutočnila spoločnosť Skift Global Business Traveler, sa odhaduje, že sektor business cestujúcich dosiahne v roku 2021 celosvetovo obrat 1,6 bilióna dolárov.
Hotelový priemysel bol a je počas pandémie tvrdo zasiahnutý. Hotely po celom svete robia opatrenia, aby sa prichádzajúci hostia cítili v ich zariadeniach bezpečne.
Tradícia a pôvod kapsulových hotelov sa pripisuje Japonsku, kde v 80. rokoch minulého storočia vznikli ako núdzové ubytovanie.